Specjalista ds. Sprzedaży Rozwiązań IT
Specjalista ds. Sprzedaży Rozwiązań IT
Zakres obowiązków:
- budowanie i podtrzymywanie trwałych relacji biznesowych z klientami
- doradztwo w doborze najlepszych rozwiązań
- przygotowywanie i składanie ofert handlowych krajowych i zagranicznych (w tym ofert przetargowych)
- współpraca z działem technicznym
- przygotowywanie zapytań ofertowych do kontrahentów
- redagowanie, generowanie, obieg standardowych dokumentów (formularze zamówień, umowy, faktury)
- bieżący kontakt firmami współpracującymi
Oczekujemy:
- wykształcenia średniego lub wyższego
- min. 2-letniego doświadczenia w pracy z klientem w obszarze obsługi lub wsparcia sprzedaży
- rozwiniętych umiejętności interpersonalnych oraz swobody w komunikacji z klientami
- umiejętności pracy w zespole
- odpowiedzialności i dobrej organizacji własnej pracy
- znajomości MS Office (Word, Excel)
- znajomości języka angielskiego – w piśmie i w mowie (obsługa zapytań i klientów zagranicznych)
Mile widziane:
- znajomość przepisów prawa w zakresie zamówień publicznych i kodeksu cywilnego
- doświadczenie w przygotowywaniu i składaniu ofert przetargowych
- znajomość branży IT oraz podstawowej terminologii informatycznej
- prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- samochód służbowy
- możliwość rozwoju zawodowego
- pracę w nowoczesnym biurze w Pruszkowie
Zainteresowanych prosimy o wysłanie CV i napisanie w nim kilku słów o sobie na adres: praca@siltec.pl